Pages

~Dylla Punya Geng~

WeLcoMe To My BLog




PERHATIAN!!tolong tinggalkan jejak korang dekat 'LINK HERE'..thanx atas kerjasama korang...(^_^)
Myspace Backgrounds

entries tentang dylla special person link sinie
Smiley Star

~It's Owkeyh~

betoi apa berita yang aku dapat....
awat aku asa cedeyh tangat bila aku dapat taw suma 2 sndiri???
bodo kan aku nie??
wat pa la selama nie aku dowx tunggu dia???
aku nie sapa nak tunggu dia???
dia at sana hepyz ja ngan AWEX bawu dia...
aku at cini jady owanx bodo dowx tunggu dia...
napa aku nak nanges sebab dia???
napa aku benci dia??
napa aku nak lupakan suma tentang kita???
napa aku keluarkan air mata sebab kau??
erghhhh, bodo la kan aku nanges sebab laki???
dah la, 2 suma salah aku jugak...
sapa swuh aku x ikowt cakap dia ulu???
sapa swuh aku lawan cakap dia ulu???
ermmmm.......
neway, thanx 4 all....
semoga bahagia ngn insan yang tersayang....
kau sentiasa di aty aku....
biar pown perit yang kau berikan....
biaq aku ptus ngn kau tp aku ttap bersama kak agkt kau....
dia ja yang paam aku...
dah la, cedeyh nk ingat suma 2 ag...
cm ana pown, selamat tnggal kenangan....
bye...
i alwayz miss u...
<3 <3 <3

she said: WINDOOOO DYA
MUHD AFIQ
saia shuka suma permainan nie....
permainan yang mencabar minda...

CREATED BY:
DYLLA LIKE HEPYZ

2 comments:

  1. sbbo ja la.. kumbg bkan sekor., kalu da laki mcm 2,, jgn dok tggu,, wat pnat jah..tap kalu ita syg owh 2,, kta kna bkorban untk kbhgiaan dya.. jgn tlalu bhrap,, tap ingat!wlauponda ptos nan dya as kple tap msih ada iktan pershbat,, rmember this..:)

    ReplyDelete

hi beloved readers...
comments please....:))